vintage pop3

Sunday, March 27, 2011

Baru 14 hari join YouthSay duit Malaysia Ringgit(MYR) dah cecah RM100

Asalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia

Hari ini aku nak cerita pasal youthsay yang aku sertai 14 hari lalu..tak sangka betul boleh tahan juga pendapatan yang aku dapat..banyaklah juga..korang tengoklah sendiri ya..cuma nak berkongsi saja..








1.Promotion Maybank
2.Kempen Harian Metro
3.Hadiah Mudah Dengan fb


aku pun tak jangka boleh capai sampai senang macam ni..Alhamdulillah..tapi ingat kalau nak promosikan iklan dalam youthsay ini jangan buat spam..nanti tak pasala-pasal kena bann pulak..




sekarang ini tak banyak iklan promosi dah sebab banyak iklan yang dah cukup target dorang..so yang tinggal sekarang seperti berikut saja:


Buat masa ini cuma tinggal 6 kempen ini sahaja yang masih aktif untuk tujuan promosi dan anda akan mendapat bayaran..jadi pada yang belum daftar itu..janganlah tunggu lagi..korang pun boleh dapat macam aku..korang pun ada blog kan..lagi senang nak promosi..guna blog saja..

*****Daftarlah Disini Segera!!!*****



Untuk mengetahui lebih lanjut bagaimana aku boleh menjana sebanyak itu dalam 1 bulan..KLIK SINI..

JanGAn LEpaSkAN PElUAng AndA UntUk BeRgelAr JUtaWAn....!!!!!
SekAli ANDa KLik AnDa BakAL MERuBAh HiDUp ANda..!!!!

Share ini supaya rakan anda mendapat informasi juga. Terima Kasih..=)

No comments:

Post a Comment